Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Platforma permite adăugarea unei acțiuni (ședință/întâlnire de lucru) pentru mai mulți utilizatori. Pentru acest lucru, din Panou lucru se alege fila Coordonare activități după care se alege Adaugă ședința din dreptul activității pentru care vrem să adăugăm o ședință (fila Coordonare activități apare doar dacă există minimum o acțiune pentru care utilizatorul este coordonator - opțiunea de Adaugă ședința apare doar pentru acțiunile pentru care utilizatorul este coordonator activitate - această setare se face de administratorul de organizație în momentul în care se alocă activități și responsabilități pentru contractul de muncă).

În continuare, se vor adăuga informații în același mod în care se adaugă (se pontează/raportează) o acțiune desfășurată cu excepția că în acest caz trebuie să alegem și participanții la ședință/întâlnirea de lucru pentru care dorim să pontăm/raportăm.

Activitatea și fișierele atașate (ex. proces verbal întâlnire de lucru, listă de prezență etc.) se salvează și sunt vizibile pentru toți utilizatorii adăugați în zona Participanți. Aceștia nu pot șterge o acțiune de tip ședință/întâlnire de lucru dacă nu sunt coordonatori activitate.

 

Important - Pentru a se putea adăuga o ședință/întâlnire de lucru care să se raporteze/ponteze pentru mai mulți utilizatori trebuie să se îndeplinească toate condițiile următoare:

  • utilizatorii să aibă contract de muncă activ pe activitatea selectată și în data selectată;
  • toți utilizatorii selectați să aibă responsabilitatea selectată adăugată la activitatea pe care se pontează/raportează (în acest sens se recomandă ca fiecare utilizator să aibă trecută ca și responsabilitate ceva similar cu Participă la întâlnirile din cadrul proiectului);
  • toți utilizatorii să nu aibă pontată/raportată altă activitate în intervalul ales;
  • prin adăugarea ședinței/întâlnirii de lucru să nu se depășească limitele de ore pe luna/săptămână/zi pentru contractele aferente participanților.

 

Dacă aceste condiții nu se respectă, utilizatorii fie nu apar la căutarea în zona Participanți (dacă nu au activitatea respectivă sau responsabilitatea pe activitatea respectivă adăugată la contract), fie se arată erorile în graficul cu intervalul orar (dacă au pontat în intervalul respectiv sau dacă prin raportarea/pontarea ședinței/întâlnirii de lucru se depășesc limite contractului pe lună/săptămână/zi).

 

Un coordonator de activitate poate vizualiza toate acțiunile raportate (pontate) de ceilalți utilizatori în cadrul activității respective (opțiunea Toate acțiunille).

  • No labels